kwi
29,
2024
Zmiany w rozliczaniu nadwyżek prądu w 2024 a dokładnie już 1 Lipca co nas czeka.
kwi
29,
2024
Zmiany w rozliczaniu nadwyżek prądu w 2024 a dokładnie już 1 Lipca co nas czeka.
kwi
25,
2024
Arka zdobywa złoty medal za innowacyjny produkt którym jest zawór zwrotny Pionier.
kwi
21,
2024
Arka armatura katalog 2024 najnowszy katalog produktowy armatury hydraulicznej instalacyjnej
kwi
19,
2024
Pompy ciepła marki THERMATEC innowacyjny projekt pomp ciepła na czynniku R-290
kwi
19,
2024
Nowe estetyczne czajniki gotujące wodę w szklanym zbiorniku a nie w plastiku.
kwi
13,
2024
Właśnie mijają kolejne urodziny zaworów marki Calido serii S-30
kwi
13,
2024
Dziś ukończyliśmy montaż inwertera hybrydowego marki Deye.
kwi
04,
2024
Fotowoltaika Brzustówek montaż instalacji w powiecie Opoczyńskim moc instalacji 9,84kW
kwi
04,
2024
Montaż instalacji fotowoltaicznej w miejscowości Ujazd, tym razem na płaskim dachu.
kwi
04,
2024
Realizacja montażu instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,84kW w miejscowości Miedzna Murowana gmina Żarnów powiat Opoczno
Podczas odbioru zamówienia należy sprawdzić w obecności kuriera stan paczki (dotyczy to zarówno przesyłek wysyłanych do siedziby klienta oraz przesyłek kierowanych do odbiorcy końcowego). W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać wraz z kurierem stosowny protokół reklamacyjny (BEZ PROTOKOŁU POTWIERDZONEGO PRZEZ FIRMĘ KURIERSKĄ REKLAMACJA NIE BĘDZIE UWZGLĘDNIANA) Zgodnie z art. 76 prawa transportowego przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
1. Szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego;
2. Zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;
3. Ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika; 4. Szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.
Procedura odbioru towaru – instrukcja
1. Prosimy o bezwzględne sprawdzenie stanu przesyłki i jej zawartości w momencie dostawy
2. Prosimy dokonać oceny zgodności treści etykiety przewozowej, czy adres dostawy i numer przesyłki jest zgodny. 3. Należy dokonać oceny stanu przesyłki: - czy nośnik w formie palety posiada ślady uszkodzeń - czy taśmy zabezpieczające nie są poprzecinane, zerwane - czy karton nie ma wgnieceń, nie jest przedziurawiony - czy folia nie jest zerwana, naruszona
4. Należy także otworzyć przesyłkę, ściągnąć folię/karton
5. Klient ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki, jeśli towar nosi rażące zewnętrzne uszkodzenia, a kierowca nie wyraża chęci współpracy w spisaniu protokołu szkody.
6. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka jest uszkodzona, należy: - spisać protokół szkody (podpisany przez osobę obierającą i kuriera) w uwagach wpisać, kiedy zostało stwierdzone uszkodzenie oraz opisać dokładnie charakter uszkodzeń - dokonać dokumentacji fotograficznej przesyłki i uszkodzeń
7. Protokół szkody stanowi podstawę do roszczenia o zwrot kosztów za uszkodzenie u przewoźnika, jednak nie stanowi o pozytywnym zakończeniu reklamacji.
8. Prosimy o poinformowanie ZOGO-NET o stwierdzeniu uszkodzenia przesyłki:
Adres email: biuro@instalpv.pl
telefon: 510709385
W przypadku braku informacji dotyczącej uszkodzenia opakowania przesyłki lub niesprawdzenia kompletności przesyłki w obecności kuriera doręczającego reklamacja nie zostanie uwzględniona.
check_circle
check_circle