Polityka zwrotów
1. Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, każdy konsument dokonujący zakupu w naszym sklepie internetowym ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny. Aby skorzystać z tego prawa, prosimy o wypełnienie i przesłanie do nas formularza odstąpienia od umowy lub o złożenie oświadczenia w inny wyraźny sposób .
2. Warunki zwrotu
- Zwracany towar powinien być kompletny i nieuszkodzony.
- Zalecamy, aby produkt odesłać w oryginalnym opakowaniu w celu zminimalizowania ryzyka uszkodzeń transportowych.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
3. Koszty zwrotu
- W przypadku odstąpienia od umowy (bez podania przyczyny), koszty przesyłki zwracanej rzeczy ponosi klient, chyba że postanowiono inaczej.
- Koszty pierwotnej dostawy towaru (do klienta) zwracane są do wysokości najtańszej oferowanej w naszym sklepie formy dostawy.
4. Zwrot płatności
- Zwrot płatności zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu. Możemy wstrzymać się z dokonaniem płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
- Płatności zwracamy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
5. Reklamacje
- W sytuacji, gdy produkt okaże się uszkodzony, wadliwy lub niezgodny z opisem, klient powinien niezwłocznie poinformować nas o tym fakcie.
- Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, pokrywamy koszty naprawy, wymiany towaru na wolny od wad lub zwracamy pieniądze wraz z kosztami przesyłki reklamowanego towaru.
6. Kontakt
W razie pytań prosimy o kontakt:
- Adres e-mail: [email protected]
- Numer telefonu: +48 510709385
- Adres do korespondencji: ZOGO-NET Ogonowice 51; 26-300 Opoczno
7. inny prosty sposób zwrotu
Jeżeli dokonałeś zakupu i utworzyłeś Panel klienta przechodzisz do zakładki Moje konto następnie wchodzisz na kolejną zakładkę HISTORIA I SZCZEGÓLY ZAMÓWIEŃ i klikasz Szczegóły wybierasz z listy towar ktory chcesz poddać zwrotowi z możliścią podania przyczyny i wskazania zwrotu na jaki numer konta mają zostać wykonane zwroty pieniężne.