- Tylko online
- Nowy


Specyficzne kody
Akumulator 28Ah, 12V, PLUS Z PRAWEJ STRONY, BEZOBSŁUGOWY, SYSTEM AGM
Zamiennik: 1-860; 550810
Pasuje do: Husqvarna, MTD
Wymiary: długość 195 mm szerokość 125 mm, wysokość 180 mm, bieguny płaskie SAE
- gotowy do użycia
- aktywowany fabrycznie
- brak możliwości rozlania, łatwy w transporcie
- łatwy w montażu
- wyższa żywotność
- uniwersalny montaż
- przystosowany do pracy w niskich temperaturach
Technologia AGM - cały elektrolit skupiony jest w separatorach (matach) wykonanych ze specjalnego włókna szklanego, umieszczonych pomiędzy ołowiowymi płytami akumulatora. Włókno to charakteryzuje się bardzo dużą porowatością i chłonnością znacznie przekraczająca objętość całego zawartego w akumulatorze elektrolitu.
System uszczelnienia akumulatora wykonanego w technologii AGM zawiera jednokierunkowy zawór ciśnieniowy zwany VRLA (Valve Regulated Lead Acid). Otwiera się on z chwilą nadmiernego wzrostu ciśnienia wewnętrznego ( zjawisko to może nastąpić np. podczas przeładowywania akumulatora ) i bezpiecznie odprowadza powstały gaz na zewnątrz, zapobiegając rozsadzeniu obudowy.
• wyższe napięcie na końcówkach biegunów i dłuższy czas pracy ( szczególnie przy rozładowaniu dużym prądem )
• bardzo dużą koncentrację energii
• akumulatory pozostają zawsze szczelne i suche - nie wymagają więc uzupełniania odparowanej wody i tzw. konserwacji elektrolitu ( pomiarów i wyrównywania zarówno jego gęstości jak i poziomu )
• niska temperatura nie powoduje ryzyka uszkodzenia obudowy w skutek wzrostu objętości elektrolitu
• włókno szklane umieszczone między płytami akumulatora, zabezpiecza je przed wstrząsami i wibracjami, nawet przy pracy w ekstremalnych warunkach terenowych.
• Akumulator może być montowany w dowolnej pozycji
• lepsze odprowadzanie ciepła powstałego podczas przepływu prądu
Akumulator 28Ah, 12V, PLUS Z PRAWEJ STRONY, BEZOBSLUGOWY, SYSTEM AGM
Zamiennik: 1-860; 550810
Pasuje do: Husqvarna, MTD
Wymiary: dlugosc 195 mm szerokosc 125 mm, wysokosc 180 mm, bieguny plaskie SAE
- gotowy do uzycia
- aktywowany fabrycznie
- brak mozliwosci rozlania, latwy w transporcie
- latwy w montazu
- wyzsza zywotnosc
- uniwersalny montaz
- przystosowany do pracy w niskich temperaturach
Technologia AGM - caly elektrolit skupiony jest w separatorach (matach) wykonanych ze specjalnego wlókna szklanego, umieszczonych pomiedzy olowiowymi plytami akumulatora. Wlókno to charakteryzuje sie bardzo duza porowatoscia i chlonnoscia znacznie przekraczajaca objetosc calego zawartego w akumulatorze elektrolitu.
System uszczelnienia akumulatora wykonanego w technologii AGM zawiera jednokierunkowy zawór cisnieniowy zwany VRLA (Valve Regulated Lead Acid). Otwiera sie on z chwila nadmiernego wzrostu cisnienia wewnetrznego ( zjawisko to moze nastapic np. podczas przeladowywania akumulatora ) i bezpiecznie odprowadza powstaly gaz na zewnatrz, zapobiegajac rozsadzeniu obudowy.
• wyzsze napiecie na koncówkach biegunów i dluzszy czas pracy ( szczególnie przy rozladowaniu duzym pradem )
• bardzo duza koncentracje energii
• akumulatory pozostaja zawsze szczelne i suche - nie wymagaja wiec uzupelniania odparowanej wody i tzw. konserwacji elektrolitu ( pomiarów i wyrównywania zarówno jego gestosci jak i poziomu )
• niska temperatura nie powoduje ryzyka uszkodzenia obudowy w skutek wzrostu objetosci elektrolitu
• wlókno szklane umieszczone miedzy plytami akumulatora, zabezpiecza je przed wstrzasami i wibracjami, nawet przy pracy w ekstremalnych warunkach terenowych.
• Akumulator moze byc montowany w dowolnej pozycji
• lepsze odprowadzanie ciepla powstalego podczas przeplywu pradu
Na razie brak opinii klientów.