Sunseeker Elite X4Robot koszący Sunseeker Elite X4 Lidar 360 stopni
  • Tylko online
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
EXTRA RED 24L naczynie przeponowe do C.O. | Aquatec System
  • Tylko online
  • -25%
  • Nowy
00
dzień
:
00
godzina
:
00
minut
:
00
skund
145,76 zł194,34 zł
Najniższa cena: 172,20 zł -15%
EXTRA RED 19L naczynie przeponowe do C.O. Wybierz markę
  • Tylko online
  • -25%
  • Nowy
00
dzień
:
00
godzina
:
00
minut
:
00
skund
129,15 zł172,20 zł
Najniższa cena: 172,20 zł -15%
ATS EXTRA RED 12L naczynie przeponowe do C.O.
  • Tylko online
  • -25%
  • Nowy
00
dzień
:
00
godzina
:
00
minut
:
00
skund
114,39 zł152,52 zł
Najniższa cena: 172,20 zł -15%
  • Tylko online
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
Nasze najnowsze wiadomości

INSTRUKCJA PRZYJMOWANIA PRZESYŁEK DLA KLIENTÓW

Wstęp

Podczas odbioru zamówienia należy sprawdzić w obecności kuriera stan paczki (dotyczy to zarówno przesyłek wysyłanych do siedziby klienta oraz przesyłek kierowanych do odbiorcy końcowego). W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać wraz z kurierem stosowny protokół reklamacyjny (BEZ PROTOKOŁU POTWIERDZONEGO PRZEZ FIRMĘ KURIERSKĄ REKLAMACJA NIE BĘDZIE UWZGLĘDNIANA) Zgodnie z art. 76 prawa transportowego przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że:

1. Szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego;

2. Zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;

3. Ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika; 4. Szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.

Procedura odbioru towaru – instrukcja

1. Prosimy o bezwzględne sprawdzenie stanu przesyłki i jej zawartości w momencie dostawy

2. Prosimy dokonać oceny zgodności treści etykiety przewozowej, czy adres dostawy i numer przesyłki jest zgodny. 3. Należy dokonać oceny stanu przesyłki: - czy nośnik w formie palety posiada ślady uszkodzeń - czy taśmy zabezpieczające nie są poprzecinane, zerwane - czy karton nie ma wgnieceń, nie jest przedziurawiony - czy folia nie jest zerwana, naruszona

4. Należy także otworzyć przesyłkę, ściągnąć folię/karton

5. Klient ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki, jeśli towar nosi rażące zewnętrzne uszkodzenia, a kierowca nie wyraża chęci współpracy w spisaniu protokołu szkody.

6. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka jest uszkodzona, należy: - spisać protokół szkody (podpisany przez osobę obierającą i kuriera) w uwagach wpisać, kiedy zostało stwierdzone uszkodzenie oraz opisać dokładnie charakter uszkodzeń - dokonać dokumentacji fotograficznej przesyłki i uszkodzeń

7. Protokół szkody stanowi podstawę do roszczenia o zwrot kosztów za uszkodzenie u przewoźnika, jednak nie stanowi o pozytywnym zakończeniu reklamacji.

8. Prosimy o poinformowanie ZOGO-NET o stwierdzeniu uszkodzenia przesyłki:

Adres email: [email protected]

telefon: 510709385

W przypadku braku informacji dotyczącej uszkodzenia opakowania przesyłki lub niesprawdzenia kompletności przesyłki w obecności kuriera doręczającego reklamacja nie zostanie uwzględniona.

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.