• Tylko online
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
214,02 zł
  • Tylko online
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
  • Tylko online
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
  • Tylko online
  • Nowy
  • Tylko online
  • Nowy
Wydłużona gwarancja - 3 lata JET
keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left

Wydłużona gwarancja - 3 lata JET

Recenzja  (0)
1 200,01 zł
Brutto
Polityka zwrotów:14

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość :
Tylko pośpiech 10 Pozostawione przedmioty pozycji
help_outlineZapytaj o produkt
Wydłużona gwarancja - 3 lata JET

Wydłużona gwarancja - 3 lata JET

Akceptuję zasady polityki prywatności  

  • Polityka bezpieczeństwaPolityka bezpieczeństwa
  • Zasady dostawyZasady dostawy
  • Polityka zwrotówPolityka zwrotów

WARUNKI ODPŁATNEJ, WYDŁUŻONEJ GWARANCJI

 

1. Wszystkie nowe urządzenia spawalnicze serii JET sprzedane w autoryzowanym punkcie handlowym FACHOWIEC obowiązuje wydłużony okres gwarancji do 3 lat, pod następującymi warunkami, które muszą być spełnione łącznie:

a) nabywca jest przedsiębiorcą zarejestrowanym w Polsce lub konsumentem mającym miejsce zamieszkania w Polsce;

b) nabywca nie jest przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie wynajmu urządzeń spawalniczych.

c) w czasie obowiązywania wydłużonej gwarancji nabywca dokona płatnych przeglądów okresowych co 12 miesięcy w serwisie firmy FACHOWIEC lub innym wskazanym przez Firmę FACHOWIEC autoryzowanym serwisie;

d) nabywca wyrazi zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach związanych z wykonywaniem obsługi gwarancyjnej.

 

2. Okres przedłużonej gwarancji biegnie od daty zakupu. W czasie trwania 3-letniej gwarancji wszystkie naprawy i obowiązkowe przeglądy muszą być odnotowane w karcie gwarancyjnej. Naprawa gwarancyjna zostanie zrealizowania w terminie 14 dni roboczych licząc od dnia dostarczenia reklamowanej maszyny do autoryzowanego serwisu FACHOWIEC. W wyjątkowych przypadkach, gdy zachodzi potrzeba sprowadzenia brakujących części, lub gdy naprawa wymaga dodatkowej ekspertyzy, termin naprawy może ulec wydłużeniu.

 

 

ODMOWA PRZYJĘCIA REKLAMACJI:

 

 

Gwarant może odmówić przyjęcia reklamacji w przypadku :

  • stwierdzenie użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem i instrukcją obsługi,
  • dostarczenia urządzenia brudnego, bez osprzętu standardowego, bez tabliczki znamionowej
  • stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu,
  • wady formalnej związanej z dokumentami sprzedaży, jak niewypełniona karta gwarancyjna, brak dowodu zakupu.
  • zerwania hologramów gwarancyjnych,

 

 

 

GWARANCJĄ NIE SĄ OBJĘTE:

 

1. Części, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają naturalnemu zużyciu przed upływem okresu  gwarancji, takie jak uchwyty spawalnicze oraz do cięcia plazmowego, uchwyty elektrodowe i masowe oraz części do tych uchwytów.

2. Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia i wyposażenia.

3. Uszkodzenia powstałe z powodu niewłaściwego transportu i magazynowania,

4. Uszkodzenia związane z pracą w zbyt niskiej lub zbyt wysokiej temperaturze,

5. Uszkodzenia spowodowane wadliwą instalacją elektryczną Użytkownika, zalaniem lub  zawilgoceniem podzespołów elektrycznych wodą,

6. Nieprawidłowe podłączenie do źródła zasilania (np. niewłaściwa biegunowość, złe napięcie 230 lub 400V, brak faz lub zbyt luźno zaciśnięte przewody przyłączeniowe),

7. Uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia, przegrzanie,

8. Złe ustawienie parametrów pracy, ingerencja w budowę wewnętrzną i sterowanie urządzenia,

9. Uszkodzenia związane z brakiem zalecanych czynności konserwacyjnych, zawartych w instrukcji,

10. Czyszczenie z użyciem zbyt wysokiego ciśnienia lub agresywnych środków chemicznych,

11. Uszkodzenia spowodowane zbyt mocnym dokręceniem lub niedokręcaniem elementów powodujące uszkodzenia przyłączy,

12. Użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem.

 

 

UTRATA GWARANCJI NASTĘPUJE

 

Utrata gwarancji następuje w przypadku:

1. nieprzestrzegania instrukcji obsługi

2. niewłaściwej eksploatacji

3. przeciążenia maszyny

4. demontażu przez osoby nieupoważnione

5. usunięcia hologramów gwarancyjnych

 

 

 

 

ADRES SERWISU

 

Fachowiec FHW Zenon Świętek  60-169 Poznań ul Grunwaldzka 390 tel; +48/ 61 66-18-152

e-mail: [email protected]

http://pomoc.fachowiec.com

Ważne:

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji zgłaszający zostanie obciążony kosztami transportu i przeglądu zgodnie z cennikiem serwisu.

G-JET
10 Przedmioty

Specyficzne kody

Nowy

regulamin sklepu internetowego

regulamin sklepu internetowego
Dziękujemy obecnym klientom którzy zaufali naszym transakcjom i usługą naszej firmy 

Regulamin sklepu

Polityka prywatności


regulamin sklepu internetowego

Na razie brak opinii klientów.

Napisz swoją recenzję
Wydłużona gwarancja - 3 lata JET
Wydłużona gwarancja - 3 lata JET

Wydłużona gwarancja - 3 lata JET

1 200,01 zł
Brutto
Polityka zwrotów:14